Mezun.com, İngiltere’de eğitim almak isteyen öğrenciler için 28 Şubat’ta Hilton’da

Mezun.com, İngiltere’de eğitim almak isteyen öğrenciler için 28 Şubat’ta Hilton’da ‘İngiltere’de Eğitim Günleri’ isimli bir etkinlik düzenliyor. İngiltere’deki üniversitelerin yetkililerinin katılacağı etkinlikte öğrencileri burslar, iPad’ler, ücretsiz TOEFL/IELTS testleri ve daha birçok sürpriz bekliyor.

Ücretsiz Online Kayıt: http://bit.ly/1v4eFHR 

İngiltere Üniversiteleri ve Dil Okulları Resmi Kayıt Merkezi SI-UK Education Council desteğiyle düzenlenen etkinlik, 28 Şubat’ta İstanbul Harbiye’deki Hilton Otel’de 13:00-17:00 saatleri arasında gerçekleştirilecek. 

Dil eğitimi, lisans, yüksek lisans eğitimi almak isteyenler için fırsat niteliği taşıyan ‘İngiltere’de Eğitim Günleri’ etkinliğine ücretsiz kayıt olmak için tıklayın! (Link: http://bit.ly/1v4eFHR) 

Etkinlik, öğrencilere İngiltere’deki üniversitelerin yetkilileriyle bire bir görüşme şansı sunuyor.

 

İngiltere’de Eğitim Günlerine Katılımcı Okullar:
1) Anglia Ruskin University 
2) Coventry University
 3) De Montfort University 
4) Durham University
 5) Edge Hill University 
6) Hult University 
7) Institute of Education University (IOE) 
8) Liverpool Hope University
 9) London Metropolitan University 
10) The University of Law
 11) University of Bradford 
12) University of Central Lancashire(UCLAN) 
13) University of Lincoln
 14) University of Liverpool -Management School 
15) University of Sunderland 
16) University of Surrey
 17) Writtle College
 18) Oxford International Education Group - Pathways
 19) Oxford House College 
20) Kings Education

Yorumlar