General Mobile Discovery 2 Cep Telefonu İçin olumsuz yorumlar...

Olumsuz yorumlar
Osman Korkmaz,
arkadaşlar bende dıscowery 2 aldım dokunmatiğinden pek memnun kalmadım açıkçası şarj ı çok kısa gidiyor telefon çabuk ısınıyor 2 hafta sonrada telefonu garantiye gönderdim alttaki 3 dokunmatik çalışmaz oldu inşallah telefonum sağ salim elime ulaşır bakalım müşteri memnuniyetimi onlar için önemli yoksa paramı...

Omer Saglam
kesinlikle alınmaması gereken,uzak durulması akıllı telefon.dokunmatik ekranı sorunlu.16 gb hafıza yetersiz.en basit oyunlarda takılmalar mevcut.aşırı ısnma oldukça fazla.siz siz olun benim düştüğüm hataya düşmeyin diyorum.

Orhan Köroğlu
Dokunmatik hassasiyeti istiyorsanız sakın bulaşmayın çünkü berbat!! Tam bir fiyasko.

İbrahim Şekerci
ekran kartı mali 450,1080p ekran için yetersiz .720p ve 1080p film izlerken yeminle film izlemekten soğudum.donup ve hızlı ileri sarmalı video izlemek hiç hoş değil...display ekran çözünürlüğü zaten 360p.fhd ekranda fps değeri 13fps ortalama.dokunmatik ekran çok kötü.tek elde iken ekran sağa sola baş parmağımla 2-3 denemede ancak kaydırabildim.

http://www.akakce.com/yorum/?p=2012528




General Mobile Discovery 2'de Dokunmatik Sorunu Var!

https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2885565/general-mobile-discovery-2de-dokunmatik-sorunu-var/apn4m


Discovery 1'e güvenerek 2 dışarıda aldık maalesef. Dokunmatik çok kötü bunların derhal toplatılıp gerekli tamirin yapılmasını istiyorum. Herkeste aynı sorun var. Yazık!

  • Değerli Müşterimiz,

    Şikayetinizin yazılımsal bir problem olma ihtimaline karşı öncelikle cihazınızı fabrika ayarlarına getirmenizi tavsiye ediyoruz. Probleminiz düzelmez ise Cihazınızı arıza bildirimleri ve talebiniz ile birlikte Yurtiçi yada Mng kargo aracılığı ile ücretsiz olarak merkez servisimize iletebilir, yada
    http://www.telpa.com/Servis adresinde yer alan size en yakın servis noktamıza teslim edebilirsiniz.

    Bize her konuda http://www.telpabayi.com/destek/ ve (0212) 371 15 00 nolu müşteri hizmetlerinden ulaşabileceğinizi, cihazınızın servis durumunu http://www.telpa.com/ teknik servis linkinden hızlı bir şekilde kontrol edebilceğinizi hatırlatmak isteriz.

    Saygılarımızla
    Telpa
    11 Aralık 2014
    16:27:58




















General Mobile Cihaz Donuyor!


Değerli Müşterimiz,

Şikayetinizin yazılımsal bir problem olma ihtimaline karşı öncelikle kişisel verilerinizi yedekleyerek cihazınızı fabrika ayarlarına getirmenizi tavsiye ediyoruz. Probleminiz düzelmez ise Cihazınızı arıza bildirimleri ve talebiniz ile birlikte Yurtiçi yada Mng kargo aracılığı ile ücretsiz olarak merkez servisimize iletebilir, yada
http://www.telpa.com/Servis adresinde yer alan size en yakın servis noktamıza teslim edebilirsiniz.

Bize her konuda http://www.telpabayi.com/destek/ ve (0212) 371 15 00 nolu müşteri hizmetlerinden ulaşabileceğinizi, cihazınızın servis durumunu http://www.telpa.com/ teknik servis linkinden hızlı bir şekilde kontrol edebilceğinizi hatırlatmak isteriz.

Saygılarımızla



Yeni gelen kit kat güncellemesi telefonu çok fazla kasmaya başladı dokunmatik ve ses de neredeyse gitti. Ben böyle bir telefon görmedim








General Mobile Dokunmatik Ekran Tepkime Süresi Ve Hassasiyeti Çok Kötü.


Beklemediğim bir kusur ile karşılaştım cihazın numarası çok kötü yazılımsal ise hemen güncelleme istiyoruz yok donanımsal ise bu cihazları servise yönlendirin firmanızı çok müşteri kaybettirir bilginize..

Değerli Müşterimiz,

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Yazılım konusunda Ar-Ge birimimizin çalışmaları devam etmektedir. İyileştirme güncellemesi yayınlanacaktır. Bahsettiğiniz sorunun donanımsal olup olmadığının anlaşılması için cihazınızı teknik servisimize iletmenizi rica ederiz.

Saygılarımızla

http://forum.donanimhaber.com/m_98040180/tm.htm

ben de discovery 2 aldım. fakat hiç memnun değilim. yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. Günlerdir dokunmatik ile ilgili şikayeti olan var mı netten ona bakıyordum. sonunda bugün HayNur kullanıcısı yazmış. ben de telefonla ilgili şikayetlerimi belirtmek istiyorum.

1. discovery 1 de bulunan hız, dokunmatik hassasiyeti, çeviklik bu telefonda yok (nasıl 8 çekirdek anlamadım)
2. Telefonun üzerinde bulunan jelatini çıkarmak zorunda kaldım (hassasiyeti düzelsin diye) fakat nafile ...
3. Belki telefonu sıfırlarsam (fabrika ayarlarına döndürerek) düzelir dedim. hızlanır dedim. olmadı.
4. Belli ki, bu telefona 8 çekirdek grafik oyunlar için konulmuş. fakat kelime oyunundan başka oyun oynamayan basit kullanıcılar gözetilmemiş, (ha bu arada Kelime oyununu discovery 1 de süper iken bunda kelimeleri tutuyorum gelmiyor, başka yere gidiyor, yavaş gidiyor, deli oldum ..)
5. özellikle ana menüdeki "telefon, rehber, ayarlar, mesaj, chorome) butunlara basıyorum doğru dürüst algılamıyor. Algılasa da geç açıldığı için, acaba algılamadı mı diye tekrar basmak zorunda kalıyorsunuz.
6. discovery 1 de kaydırma (gazete okuma vb.) tatmin edici iken bunda bir türlü istenilen tatmin seviyesine ulaşamadım.
7. Yukarı aşağı, sağa sola kaydırmalar seri değil parmakları aşırı yoruyor.
8. Bir dokunmatik simgeye basıldığında discovery 1 deki gibi anında açılmıyor. telefon kasılıyor hissi veriyor (ekran geçişleri de aynı şekilde)

Daha ne diyeyim. Ha telefonu neden aldınız diye sorarsanız;

- Discovery 1 deki memnuniyetim dolayısıyla hiç doğru dürüst incelemeden aldım.
- Bir de ben bu telefonu üs segmentlerle kıyaslamıyorum. discovery 1 ile kıyaslıyorum. dolayısıyla ben bu işten hiçbir şey anlamadım.

umarım bu sorunlar sadece bende vardır. herkes memnundur. kimseyi soğutmak istemem. bunlar benim objektif gözlemlerim.

ayrıca olumlu birşey söylemem gerekirse;
ekran kalitesi, resim kalitesi, kamera kalitesini tatmin edici buldum.

tasarım göreceli olduğu için yorum yapmak istemiyorum. ancak başka modellere benzemesindense kendi özgün modelini geliştirmesini tercih ederdim.

özetle; dokunmatik hassasiyet sorunu yüzünden bu telefonu aldığıma bin pişmanım. çünkü dokunmatik akıllı telefonların omurgası.

belki tüm bu sorunlar kit kat sürümü yüzündendir. belki bir güncelleme ile hepsi hallolur telefona tekrar ısınırım diye ümit ediyorum.

keşke 200 tl daha verip g2 alsaydım diye hayıflanmıyor değilim. 


SDN Okuru
24.11.2014 / 20:15

arkadaşlar dıscovery 2 de bazı partilerde sorun var heralde arkadsla iki beyaz telefonu yanyana koyduk inceledik benimki dokunmatik yağ gibi akarken onunki takılmalar yapıyor.ilk gelenler sıkıntılı heralde arkadas benden önce almıştı

Yorumlar

  1. discover 2 aldım çok pişmanım umdugum gibi çıkmadı dokunmatigi hiç iyi degil tlf bazen donuyor fotograf çekerken bile işlemiyor alttaki üç tuşta çok geş algılıyor paramız boşamı gitti veya bunun bir çaresi varmı yardımcı olun

    YanıtlaSil
  2. Lütfen yetkililere sesleniyorum dokunmatik sıkıntısı yaşıyoruz acil yardim istiyoruz herkeste var bu sorun neden bi çözüm bulmuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  3. Ekran kendi kendine dosya secip aciyor dokunmatik berbet durumda acil yardim edin daha 2 haftalik telefon tlf arizali ciktiginami yanayim servise gidip tamir goreceginemi yep yeni tlf yazik verdigimiz paraya

    YanıtlaSil
  4. Ekran kendi kendine dosya secip aciyor dokunmatik berbet durumda acil yardim edin daha 2 haftalik telefon tlf arizali ciktiginami yanayim servise gidip tamir goreceginemi yep yeni tlf yazik verdigimiz paraya

    YanıtlaSil
  5. discovery 2 ikinci el ve garantili almış idi dokunmatik sorunu bazı ufak sorunlarla profilo telpa servise götürdüm
    fatura dahi sormadan ekran değişimi ve diyer sorunlar çözülmüş vaziyette 1 saatin içinde halledip verdiler
    telpa kendini aşmış çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  6. bende 2 de 2+ var ikiside beşpara etmez cihazlar kendime eşime ve yengeme aldım aldığımdan beri cihazlar her hafta birisi servise gidiyor telefonsuz kalmamak için birtane daha cihaz almak zorunda kaldım üçü aynı anda elime gecse arızasız olarak satacağım ama olmadı bir türlü
    arızası ne derseniz 2de 2+ ta aynı şekilde kasada asırı deformasyon aşırı ısınma kamera sorunları hoparlör dokunmatik sorunu ve en son ekran üst tabakası kalktıgı için dokunmatiğindede sorun cıktı servise gönderincede sıvı teması dedi ve herseferinde servise cihaz gönderdiğimde telefonda arıza bulunamadı söylenip düzeltip gönderildi sebebi üç işlem sonrası para iadesi yapmak zorundalar ne yazıkki general mobile nin çalışma sistemi böyle yazık verilen paralara bence hiç bulaşmayın

    YanıtlaSil
  7. bende 2 de 2+ var ikiside beşpara etmez cihazlar kendime eşime ve yengeme aldım aldığımdan beri cihazlar her hafta birisi servise gidiyor telefonsuz kalmamak için birtane daha cihaz almak zorunda kaldım üçü aynı anda elime gecse arızasız olarak satacağım ama olmadı bir türlü
    arızası ne derseniz 2de 2+ ta aynı şekilde kasada asırı deformasyon aşırı ısınma kamera sorunları hoparlör dokunmatik sorunu ve en son ekran üst tabakası kalktıgı için dokunmatiğindede sorun cıktı servise gönderincede sıvı teması dedi ve herseferinde servise cihaz gönderdiğimde telefonda arıza bulunamadı söylenip düzeltip gönderildi sebebi üç işlem sonrası para iadesi yapmak zorundalar ne yazıkki general mobile nin çalışma sistemi böyle yazık verilen paralara bence hiç bulaşmayın

    YanıtlaSil
  8. discovery 2 aldım sadece çift hat muhabbetine sunu söyleyeyim acayip pişman oldum aldığım saat dokunmatik sorunu yaşadim yarin gidip iade etmeyi düşünüyorum gitsem mi yoksa güncelleme ile çözülür mü ikilemde kaldım bu arada tel siyah sadece beyazlarda bu sorun var diye birşey yok. Güncelleme hakkında bilgisi olan varsa paylasirsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Çok problemli bir tlf kesinlikle tavsiye etmiyorum bin pismanim tlf iki kez aynı sebepten dolayı servise gitti hicbir müdahale yok sadece yazılım atıyorlar geri gönderiyorlar aynı sorunlar devam ediyor sarj yüzde 30 ların altına indiğinde kapanıp geri açılıyor, ekran donuyor, ekran parazit yapiyor, batarya çabuk bitiyor, tlfnu açarken ekran çok geç geliyor.i ilgili birimlere başvuru da bulunacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder