İşte #TwitterÇöktü hashtag'i ile atılan o tweet'ler:

İşte #TwitterÇöktü hashtag'i ile atılan o tweet'ler:

-#TwitterÇöktü O zaman haydiiiiiiii Facebook'u çökertmeyee
-Yaşananlardan dolayı, sorunun kendilerinde olduğunu düşünler kullanıcılar binlerce bilgisayar ve cep telefonun tahrip etti #twitterçöktü

-Ben de diyordum dün aksam niye twittera giremedim megersem #twitterçöktü -diz mi çökmüş?

-Beni twitter dan on üç saat mahrum bırakan her neysee çok kızdım ona seni gidi seni #twitterçöktü

-#twitterçöktü deseler panik yapmam sayfayı kapatır ... chrome'u açar faceme girerim :D

-#twitterçöktü Hiç şaşırmadım :D yan komşum mehmet amca bile twitter açmış daha ne olsuuuuuuuuuun

-Tam da twitter ile birbirimizi anlamaya başlamışken #twitterçöktü, evrensel bir mesaj olmalı

-Dün akşam Şahane bir kuru fasulye yapmıştım... Herhalde Twittera sıkıntı yaptı ve #twitterçöktü :))))

-#twitterçöktü Normaldir,çok muazzam interaktif,başarılı bir sistem, Server ayarları yapılırken,kullanıcılara yansıyabilir.

-#twitterçöktü deseler TÜRK'lerden bilirim.

-#TwitterÇöktü hadi gözünüz aydın.. Yazdığınız saçma sapan şeylere, milyon dolarlık yalanlara sonunda twitter da dayanmadı.. Sırada ne var...

-Twitter'ın çöktüğü bir gecede #TwitterÇöktü tt oluyor. Yapsak Yapsak biz Türkler yapardık zaten :D seviyorum bizi :D

-#TwitterÇöktü yarın tüm hastanelerin psiyatri bölümleri dolmuş 1 ay sonraya randevuyu alabildim hani bağımlı değildik :)

-#TwitterÇöktü herkes çıksın ben bi reset atıcam sonra girersiniz.

-#TwitterÇöktü doğru mu Samet ?


Yorumlar